2017年1月21日星期六

是日噏day:呢個世界只有一種男人溝唔到女,就係...唔funny

有次同個朋友食飯講起一位common friend A君。
A君有正當職業,無不良嗜好,樣貌外表五官端正、整齊,家境仲幾好添。如果淨係講呢堆條件出嚟,非常有可能被界別為「筍盤」一類。但奇就奇在,佢已經非常多年無拍過拖。
友人談論起,覺得甚為不解。我問佢點解會覺得奇怪,佢咁樣答:
「因為若果要排邊個最似溝唔到女嘅可憐蟲,我哋識嘅人有好多都應該排先過佢。
例如B君,一年12個月有6個月都失業;
又例如C君,係有返工,但係收入之低,係正宗窮忙族;
又例如D君,成日鍾意過大海,平時買波都賭得唔細;
又例如E君,成日溝女,花弗到爆;
再例如F君,從來唔會care女朋友感受,又唔識得關心人。
所以如果你要我估邊個溝唔到女,我真係唔會估A君囉!有排都未輪到佢啦下嘛?」
呢位朋友似乎唔係太明白,平時大家會數出嚟嘅條件清單係一回事,實際又係另一回事。
無錯,你聽過好多女性數過自己嘅擇偶條件係啲咩。但你亦都應該聽過好多女仔同時會咁講:「當初唔知咩事鬼掩眼,會揀咗宜家呢個男朋友!」
咁印證左啲咩啊?印證咗女仔好多時同人拍拖,對象未必符合佢列出嘅條件,但係會有「鬼掩眼」嘅moment,莫名萌生有戀愛嘅感覺,之後就會唔記得咗之前自己所列出嘅擇偶準則。
講完一大餐,為咗令我嘅朋友更容易理解,我話:「你以前夠話女朋友胸一定要大,腳一定要幼,個樣亦都一定要夠可愛啦。你自己諗下咁多年來嗰幾個女朋友係咩款?」
咁點先能達致呢個「鬼掩眼」嘅狀態呢?個女仔開心囉!
咁女仔要開心,就必先要個男仔係有趣啦。而有趣嘅意思,當然可以係典型嘅談笑風生幽默型,但係就算你本身個人唔幽默,亦都可以好有趣。例如一個男仔如成日會做埋啲kai野,呆呆鈍鈍,本身就算冇咩幽默感,但係有好多白癡位令人發笑嘅話,都可以係有趣嘅一種。 
所以咁多種男仔,我幾乎只係見過一種男仔係真係仲係溝唔到女。
就係佢一D都唔有趣。
就算人品再差,又或者樣貌再衰嘅男仔,只要有趣,都好少話溝唔到女。
但有一種男士,偏偏要風趣幽默冇風趣幽默,同時又唔肯扮演任何「下欄位」嘅角色去引人發笑。呢種毫不有趣嘅大男人,係最典型完全溝唔到女嘅品種。
至於唔靚仔?so what?你睇呢排無線新聞個方東昇?你問D女,個個都覺得佢cute。但佢靚仔咩?no way。個格又唔花fit,但佢勝在老實中又非常識講冷笑話,不知幾多女仔鐘意。
朋友聽到呢度,似乎想突破「盲腸」,話:「咁唔驚啦,A君溝唔到女啫,如果係直接搵老婆,佢呢個品種,可能OK呢!」
我:「咁我都唔排除係OK嘅,但係冇「溝到女」嗰一步,我又唔係太理解到點會有「搵到老婆」嘅第二步出現。不過,well,遇着趕頭趕命嫁人嗰種女人,都可能會閃婚嘅,哈哈。」

沒有留言:

發佈留言